توليد نرم افزار فروشگاهي و فروش تجهيزات سخت افزاري مرتبط توليد نرم افزار فروشگاهي و فروش تجهيزات سخت افزاري مرتبط .

توليد نرم افزار فروشگاهي و فروش تجهيزات سخت افزاري مرتبط

خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي

خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي

خريد نرم افزار صندوق‌هاي فروشگاهي باعث مي شود سيستم‌هاي يكپارچه نرم‌افزاري-سخت‌افزاري را دارا باشيد. دستگاه‌هاي مختلف صندوق فروشگاهي يا نقطه فروش با كاركردها و امكانات و برندهاي مختلفي براي فروشگاه‌هاي عرضه مي‌شود. صندوق‌هاي فروشگاهي جديد اغلب داراي يك مانيتور براي صندوق‌دار و يك مانيتور براي مشتري، دستگاه‌هاي مختلف فروش مثل باركد خوان، پرينتر فاكتور، و كارت‌خوان يا دستگاه پرداخت هستند.

در حالي كه سيستم‌‎هاي سنتي بيشتر شبيه يك ماشين حساب و دستگاه صدور فاكتور عمل مي‌كردند، صندوق‌هاي فروشگاهي جديد به سيستم‌هاي حسابداري مجهز هستند و انواع عمليات حسابداري مرتبط با موجودي كالا و فروش محصول را به شكلي ساده انجام مي‌دهند. به همين دليل بهترين نرم افزار صندوق فروشگاهي شامل يك سيستم نرم‌افزاري-سخت‌افزاري جامع مي‌شود كه انواع امكانات فروشگاهي و حسابداري را نيز در محاسبات خود در نظر مي‌گيرد.كه با خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز مي توانيد همه امكانات فروشگاهي و حسابداري را در اختيار داشته باشيد.

و صندوق فروشگاهي بدون بهره‌گيري از يك نرم افزار حسابداري فروشگاهي مناسب، كارايي نخواهد داشت. نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز با هدف يكپارچه كردن فروش و مديريت موجودي و قيمت كالاها طراحي شده است. اين نرم افزار با درنظر گرفتن نيازهاي مختلف هر كسب وكار و صنف، قابليت هاي متفاوتي را با هدف مديريت محصولات براي كاربران خود مهيا كرده است.

 خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي

نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز
با توجه به نيازهاي متفاوت فروشگاه‌ها در اين حوزه احتياج به بهترين و كار آمدترين نرم افزار  است . به‌ همين منظور نرم افزار فروشگاهي سام ورز با تحليل فرآيند هاي فروشگاه‌ ها وارد بازار شده است.
صدور چندين فاكتور همزمان توسط يك كاربر، كاركرد با تمامي دستگاه‌هاي باركد خوان ، اتصال به صندوق‌هاي POS فروشگاهي‌، اتصال به دستگاه كارت خوان بانك‌، ثبت اطلاعات با كمترين عمليات كاربري‌، كاركرد با چاپگرهاي حرارتي (فيش پرينتر هاي فروشگاهي)، همخواني با ترازوهاي ديجيتالي و ... مواردي هستند كه در نرم افزار فروشگاهي سام ورز پياده شده‌است.
از مهم‌ترين مواردي كه در فروشگاه‌ها مورد توجه است، دو آيتم جلوگيري از اشتباهات كاربري در ورود اطلاعات و ثبت فاكتورهاي فروش با بالاترين سرعت ممكن با توجه به وجود ساعت‌هاي ترافيك كاري توسط كاربران است كه در نرم افزار فروشگاهي سام ورز به بهترين نحو پياده سازي شده‌است.

با خريد نرم‌افزار صندوق فروشگاهي سام ورز:

در كمترين زمان، مباني كار با نرم افزار و ورود اطلاعات ياد خواهيد گرفت. (تعريف حساب و كالا، ثبت مانده اول كالا و حساب‌ها، صدور فاكتورهاي خريد و فروش و مرجوعي، چاپ فاكتور، ثبت چك‌ها و سررسيد چك، گزارش‌گيري و …)
موجودي كالا و حساب‌هاي خود را به‌ روز داريد، از موعد چك‌ هاي دريافتي و پرداختي مطلع خواهيد شد و گزارشات سه‌ ماهه خريد و فروش و ارزش افزوده به آساني در دسترس شما خواهد بود.
از راهنمايي و خدمات پس از فروش كارشناسان شركت بهره‌مند خواهيد شد.
تعريف محصولات با معيارهاي مختلف و در سطوح مختلف
تعريف باركد و شناسايي محصولات بر اساس باركد و معيارهاي مختلف ديگر
امكان صدور فاكتور، پيش‌فاكتور، و اسناد مرتبط با فروش
يكپارچه شدن با انواع دستگاه‌هاي فروش مثل پرينتر، باركدخوان، و كارت‌خوان
و . . .
خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي

بهترين نرم افزار صندوق فروشگاهي
بهترين نرم افزار حسابداري فروشگاهي مستلزم اين است كه كليه وظايف مرتبط با صندوق را به خوبي انجام دهد. اين وظايف در فروشگاه‌هاي مختلف متفاوت هستند، اما سيستم‌هاي پيشرفته به شكلي مناسب در همه فروشگاه‌ها كاربرد دارد. بهتر است در هنگام خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي به انواع ويژگي‌ها و امكانات آن توجه كنيد. از آنجا كه محاسبات حسابداري فقط جمع و تفريق ساده نيستند. اسناد مالي در نرم افزار سام ورز به صورت خودكار ثبت مي‌شود و احتياجي به داشتن دانش حسابداري نيست و فقط آشنايي مختصر با كامپيوتر كافي است. در نتيجه شما مي‌ توانيد تمركز بيشتري بر روي كسب و كار خودتان داشته باشيد و بازدهي آن را حداكثر نماييد..

و اگر قصد داريد ميزان كاهش هزينه‌ها، افزايش سود و رضايت مشتريان، مديريت هوشمند و بهتر كسب‌ و كار و كاركنان فروشگاه‌ تان را به حداكثر برسانيد و در زمان خود و مشتريانتان صرفه جويي كنيد؛ ارزان‌ ترين، سريع‌ ترين و به صرفه‌ ترين راهكار تخصصي براي اين موضوع استفاده از يك صندوق فروشگاهي به همراه يك نرم افزار صندوق فروشگاهي مورد تاييد است. كه نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز مي تواند اين مشكل را براي هميشه براي شما حل كند.

نرم افزار سام ورز براي انجام عمليات‌ هاي مدريتي فروشگاه و حسابداري طراحي و توليد شده است. با خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز مي‌ توانيد خريد و فروش، طلبكاري و بدهكاري اشخاص، موجودي انبار و چك‌هاي دريافتي و پرداختي را در زمان اندكي به آساني مديريت نماييد.نرم افزار سام ورز با شناخت و راهكارهاي صحيح نيازهاي رو به رشد مشاغل و كسب و كارهاي مختلف در طي چندين سال گذشته سعي كرده است كه به عنوان كار آمدترين نرم افزار  فروشگاهي حسابداري توسعه پيدا كند. در حال حاضر بيش از 5000 فروشگاه در سراسر ايران از نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز براي مديريت  فروشگاه خودشان استفاده مي كنند.

فهرست  اصلي ترين مشاغل استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز
در اينجا فهرستي از اصلي‌ترين مشاغلي كه مي توانند از نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز  براي فعاليت كسب و كار خود استفاده كنند ارائه مي‌شود:

مراكز اقامتي (هتل‌ ها، هتل آپارتمان‌ ها، مهمان‌ پذير ها، مهمان‌ سرا ها، مهمان‌ خانه‌ ها، مسافرخانه‌ ها، باغ ويلاها، اقامتگاه‌ هاي بين‌ راهي )
نمايشگاه‌ ها و فروشگاه‌ هاي وسايط نقليه موتوري (به استثناي ماشين آلات راهسازي، ساختماني و كشاورزي)
آرايشگاه‎ هاي مردانه و زنانه
آجيل و خشكبار فروشي‎ ها، واردكنندگان، قنادي‌ ‎ها و شيريني فروشي‎ ها، آب ميوه فروشي‌ ها، بستني و فالوده فروشي‌ ها
ميوه و تره بار فروش‎ هاي مستقر در ميادين ميوه و تره بار، بار فروشي هاي ميوه و تره بار، ميوه فروشي‎ ها
مجموعه هاي فرهنگي و ورزشي
لوازم تحرير و نوشت‌ افزار فروشي‌ ها
بازي‎ هاي رايانه‌ اي (گيم‌نت‌ ها) و كافي‎نت ها
دفاتر خدمات ارتباطي (دفتر خدمات مشتركين تلفن همراه و ثابت و خدمات پستي)
دفاتر خدمات الكترونيكي (از جمله دفاتر پليس+۱۰ ، دفاتر خدمات الكترونيك شهر، دفاتر خدمات پيشخوان دولت و خدمات الكترونيك قضايي)
خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي
برخي از قابليت هاي نرم افزار صندوق فروشگاهي سام ورز
امكانات نرم افزار بخش عمومي
امكان استفاده از چندين چاپگر همزمان
اتصال مستقيم نرم افزار به دستگاه كارتخوان
امكان استفاده نرم افزار در صندوق فروشگاهي
چاپ فيش روي پرينتر قبض
نمايش فاكتور روي مانيتور دوم صندوق فروشگاهي
ساخت پشتيبان و برگردان بانك اطلاعاتي
امكان اتصال نرم افزار به وب سايت فروشگاهي
امكان اتصال به ترازو
 

امكانات نرم افزار بخش حسابداري
گزارش صورت وضعيت بدهكار – بستانكار
ايجاد سال مالي جديد
پرداخت فاكتورهاي داراي مانده حساب
معرفي هزينه ها ، ثبت هزينه ها
گزارش مالي فروش در فروشگاه
گزارش از فروش صندوق ها
گزارش به تفكيك هزينه ها
گزارش تجميعي مرجوعي فروش
 

امكانات نرم افزار بخش خزانه داري
تعريف برگه ها اعم از نقدي – چك – سفته
امكان تعريف بانك ها به صورت نامحدود
تعريف و تسويه حساب ها
اخطار وضعيت چك ها (سر رسيد چك ها)
گزارش عملكرد طرف حساب ها (مشتريان و منابع خريد)
گزارش عملكرد چرخش حساب ها
تعريف گروه بندي طرف حساب ها
واگذاري يا خرج چك
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت كالا
امكان ثبت كالا بصورت نامحدود
تعيين قيمت فروش عمده براي كالا
تعيين قيمت روي كالا و قيمت فروش كالا بصورت مجزا
مشاهده ليست كالاهاي موجود
گزارش از فروش كالاها
چاپ باركد بر روي ليبل مخصوص با پرينتر باركد
اعمال تخفيف گروهي كالاها – حراج فصلي
گزارش اقلام بدون گردش
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت خريد و فروش
تعريف منابع خريد
ثبت فاكتور خريد و فروش
چاپ مجدد فاكتور از فيش پرينتر
مشاهده ليست مشتريان
مشاهده ليست فاكتورهاي فروش
ثبت سفارش مشتري
مشاهده فاكتورهاي داراي مانده حساب
گزارش وضعيت روزانه خريد و فروش
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت انبار
ليست كالاهاي موجود به تفكيك انبار
تعريف انبارها
مشاهده ليست اسناد انبار
مشاهده ليست كالاها به تفكيك انبار
بروزرساني اطلاعات در هندهلد آفلاين
گزارش كاردكس كلي كالا
گزارش موجودي به تفكيك انبارها
ورود اطلاعات به سيستم انبار از فايل اكسل
 

امكانات نرم افزار بخش ارتباط با مشتري
امكان تعريف كارت هاي وفاداري و يا كارت هديه
امكان شارژ گروهي كارت ها
ارسال پيامك به مشتريان منتخب
گزارش وضعيت كارت مشتريان
گزارش كارت هاي تعريف شده
امكان تعريف طرح هاي ويژه بر مبناي ميزان خريد مشتر
امكان بهره گيري از پنل پيامكي براي تبليغات و ارتباط با مشتريان
مديريت تماس ها با كالر آي دي
براي اطلاع از تمامي قابليت هاي نرم افزار فروشگاهي ارزان سام ورز شما مي توانيد اينجا كليك كنيد.

يا براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز با شماره 43489187 تماس بگيريد.

خريد نرم افزار صندوق فروشگاهي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۰۳ توسط:kamran موضوع: نظرات (0)

نرم افزار فروشگاهي باركد خوان

نرم افزار فروشگاهي باركد خوان 

نرم افزار فروشگاهي باركد خوان سام ورز يكي از زيرسيستم هاي نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز مي باشد، كه اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد تا به راحتي و ساده ترين روش ممكن بتوانيد فروش محصولات و موجودي انبار خود را مديريت و كنرل كنيد. شما به عنوان مدير يك فروشگاه مي توانيد باركد خوان فروشگاهي خود با نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز به صورت يكپارچه استفاده كنيد.

نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز با امكان اتصال به باركدخوان هاي فروشگاهي اين امكان را براي شما فراهم خواهد كرد كه در زمان فروش محصولات خوذ و با فشردن تنها يك دكمه يا يك كليك ساده علاوه بر نمايش نام محصول و قيمت محصول در فاكتور فروش به صورت خودكار، موجودي محصول نيز از انبار محصولات بر اساس تعداد فروش كم مي شود. نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز با امكان اتصال به باركد خوان براي صندوق داران، حسابداران و مديران فروشگاه هاي كوچك و متوسط و بزرگ اين امكان را فراهم كرده است  كه يا كم ترين دخالت انساني و اشتباهي فاكتورهاي فروش دقيق صادر كنند .

و از مهم‌ترين مواردي كه در فروشگاه‌ها حتما بايد مورد توجه قرار بگيرد، دو آيتم جلوگيري از اشتباهات كاربري در ورود اطلاعات و ثبت فاكتورهاي فروش با بالاترين سرعت ممكن با توجه به وجود ساعت‌هاي ترافيك كاري (پيك كاري فروشگاه) توسط كاربران است كه در نرم افزار فروشگاهي باركد خوان سام ورز به بهترين نحو پياده سازي شده‌ است.

 نرم افزار فروشگاهي باركد خوان

عملكرد نرم افزار فروشگاهي سام ورز
نرم افزار حسابداري فروشگاهي باركد خوان سام ورز بدين گونه عمل مي كند كه شما زماني كه كالاي خود را تعريف مي كنيد در ماژول «فروشگاهي» زير سيستم «اطلاعات پايه» سام ورز كد كالا، باركد آن و گروه و واحد و قيمت هر واحد را به راحتي ثبت نماييد و سپس در زمان فروش كالا صندوق دار يا فروشنده با اسكن باركد محصول و فشردن تنها يك دكمه ي Enter تمامي اطلاعات ثبت شده در خصوص آن باركد مانند نام، قيمت واحد و … را در فاكتور فروش درج نماييد.

اگر محصولي باركد نداشته باشد، در اين مواقع نرم افزار چگونه عمل خواهد كرد؟ نرم افزار فروشگاهي حسابداري سام ورز كه امكان تعريف كردن باركد و ليبل كالا به كاربر را مي دهد تا اينكه براي محصولاتي كه باركد ندارند، باركد اصولي بر اساس قواعد فروشگاه خود  تعريف كنند و پس از چاپ كردن آن و درج كردن بر روي محصول مورد نظر در هنگام فروش كالا به راحتي با استفاده از باركدخوان تمام فرآيندهاي فروش، موجودي انبار و … را در نرم افزار حسابداري فروشگاهي باركد خوان سام ورز ثبت و محاسبه نمايند.

 نرم افزار فروشگاهي باركد خوان

برخي از قابليت هاي نرم افزار

امكانات نرم افزار بخش عمومي
اتصال مستقيم نرم افزار به باركدخوان
چاپ فيش روي پرينتر قبض
نمايش فاكتور روي مانيتور دوم صندوق فروشگاهي
باز كردن كشوي پول
امكان اتصال به ترازو
امكان استفاده نرم افزار در صندوق فروشگاهي
امكان استفاده از چندين چاپگر همزمان
تعريف كاربران
 

امكانات نرم افزار بخش حسابداري
گزارش تجميعي فروش
اختصاص دريافت ها به فاكتورها
مشاهده ليست اسناد حسابداري
گزارش سود و زيان
گزارش صورت وضعيت بدهكار – بستانكار
معرفي هزينه ه، ثبت هزينه ها ، ثبت پرداخت ها
گزارش مالي فروش در فروشگاه
ايجاد سال مالي جديد
 

امكانات نرم افزار بخش خزانه داري
تعريف برگه ها اعم از نقدي – چك – سفته
امكان تعريف بانك ها به صورت نامحدود
اخطار وضعيت چك ها (سر رسيد چك ها)
تعريف چك ها ، وصول چك ، واگذاري يا خرج چك 
تسويه حساب ها
گزارش عملكرد چرخش حساب ها
تعريف گروه بندي طرف حساب ها
تعريف حساب ها
 نرم افزار فروشگاهي باركد خوان

امكان ثبت كالا بصورت نامحدود
تعيين قيمت فروش عمده براي كالا
تعيين قيمت روي كالا و قيمت فروش كالا بصورت مجزا
مشاهده ليست كالاهاي موجود
چاپ باركد بر روي ليبل مخصوص با پرينتر باركد
استفاده از 10 گزارش بر اساس گروه بندي كالا
گزارش از خريد و فروش كالا
گزارش از كالاهاي چند قيمتي
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت خريد و فروش
تعريف منابع خريد
مشاهده ليست فاكتورهاي خريد
ثبت فاكتور فروش
چاپ مجدد فاكتور از فيش پرينتر
ثبت سفارش مشتري
ثبت و مشاهده ليست پيش فاكتورها
مشاهده فاكتورهاي داراي مانده حساب
گزارش وضعيت روزانه خريد و فروش
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت انبار
گزارش انبار گرداني
امكان تعريف شيفت هاي كاري
گزارش موجودي بر اساس تاريخ
ليست كالاهاي موجود به تفكيك انبار
صدور حواله و رسيد انبار
مشاهده ليست اسناد انبار
گزارش كاردكس كلي كالا
ورود اطلاعات به سيستم انبار از فايل اكسل
 

امكانات نرم افزار بخش مديريت ارتباط با مشتري
امكان تعريف مشتريان
گزارش فروش به مشتريان
امكان تعريف كارت هاي وفاداري و يا كارت هديه
ارسال پيامك به مشتريان منتخب
گزارش مشتريان به تفكيك مولفه هاي مختلف
گزارش وضعيت كارت مشتريان
امكان بهره گيري از پنل پيامكي براي تبليغات و ارتباط با مشتريان
امكان تعريف طرح هاي ويژه بر مبناي ميزان خريد مشتري(مانند تخفيف)
 
............

 

براي مشاهده تمامي امكانات و قابليت هاي نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز اينجا كليك كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز با شماره 43489187 تماس بگيريد.

نرم افزار فروشگاهي باركد خوان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۹:۴۵ توسط:kamran موضوع: نظرات (0)

نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت

نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت كه در هر سوپرماركتي مي توان از اين نرم افزار ، نرم افزار فروشگاهي سام ورز براي افزايش دقت و سرعت در عمليات فروش و كنترل موجودي كالاهاي فروشگاه استفاده كرد. در نرم افزار فروشگاهي سام ورز  بيش از 34,000 كالا به روز به همراه باركد آن از پيش تعريف شده است تا استفاده از نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت را بدون صرف زمان طولاني براي تعريف كالاها در كمترين زمان ممكن مهيا كند. به روز رساني قيمت كالا ها با ساده‌ ترين روش و در سريع‌ ترين زمان ممكن است و حتي در هنگام فروش امكان‌پذير است.

سوپر ماركت ها براي مديريت بهتر و روند سريعتر و دقيق تر فعاليت هاي خود از نرم افزارهاي فروشگاهي استفاده مي كنند. نقش نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز در بهبود روند صنف سوپرماركت خيلي موفق و غير قابل انكار است. مديريت فروشگاه و مغازه خود بدون كمك نرم افزار حسابداري فروشگاهي بسيار زمان گير است. ولي شما براي بهبود بخشيدن به روند كاري خود مي توانيد از نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت سام ورز استفاده كنيد تا در روند كاري خود از لحاظ دقت و سرعت به فروشگاه يا مغازه خود رونق خاصي بدهيد.

شناسايي كردن كالاها توسط باركد خوان و خواندن اطلاعات از ترازوهاي ديجيتال رايج بازار امكان صدور فاكتور فروش را خيلي سريع‌ تر و دقيق‌ تر ساخته است. دريافت كردن فاكتورهاي چاپي متنوعي مانند فاكتور فروش با ستون قيمت روي كالا، قيمت فروشگاه و… با امكان شخصي سازي آنها از باشگاه مشتريان امكان پذير است. با استفاده از كالر آيدي امكان شناسايي مشتري از طريق شماره تماس و صدور فاكتور فروش براي سفارشات تلفني فراهم شده است.

 نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت

مزاياي استفاده از نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت
استفاده از نرم افزارهاي حسابداري ويژه فروشگاه‌ هاي كوچك سبب مي ‎شود كه در امر محاسبه كردن اجناس و فروش آن‌ ها امنيت خاطر داشته باشيد ضمن اينكه، موجب جذب و افزايش مشتريان نيز خواهد شد. يكي از مزيت‌هاي مهم و اساسي استفاده نرم افزارهاي فروشگاهي در سوپرماركت‌ ها، به صفر رساندن مشكلات محاسباتي است. با استفاده از اين سيستم همزمان كه اطلاعات محصولات را وارد مي كنيد  مي‌توانيد درصدهاي اعمالي تخفيفات و نرخ مالياتي اجناس را نيز وارد كنيد كه در بالا هم اشاره كرديم كه بيش از 34000 كالا از قبل براي نرم افزار سام ورز براي راحتي شما از قبل تعريف شده است.

بدون هيچگونه اشتباه محاسباتي، فاكتور را به مشتري تحويل دهيد. اعمال قيمت و محاسبه تخفيفات در سيستم‌ هاي سنتي، با افزايش حجم خريد ممكن است دچار خطا يا اشتباه گردد.
نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت سام ورز با انجام سريع و دقيق محاسبات فاكتورها و صورتحساب‌ها و همچنين چاپ فاكتور براي مشتريان، سرعت شما را در تسويه حساب مشتريان بالا مي‌برد؛ اين نكته خيلي مهمي است براي همه مشتريان بخصوص افرادي كه با كمبود وقت مواجه هستند و عجله دارند و به نوعي امتياز ويژه محسوب مي‌شود. با استفاده از اين نرم افزار نه تنها سرعت پذيرش و محاسبات شما بيشتر مي‌شود بلكه باعث رضايت مشتريان از مغازه يا فروشگاه شما نيز مي‌ گردد.
براي صاحبان مشاغل در صنف فروشگاه‌ هاي مواد غذايي و سوپر ماركت‌ ها، هميشه اطلاع داشتن  به موقع از موجودي كالاها در انبار و تاريخ انقضاي محصولات يك مشكل خيلي مهمي بوده است. كه شما مي توانيد با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي سام ورز اين مشكل بزرگ را با ثبت تاريخ‌ هاي انقضا و توليد محصولات و موجودي كالاها با تعداد در مغازه و انبار و غيره را براي هميشه حل كنيد.

 

نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت چه كاربرد‌هايي دارد؟
استفاده از نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز براي همه فروشگاه‌ ها و مغازه ها مناسب است .اگر چه همچنان بسياري از سوپرماركت‌ هاي كوچك براي مكانيزه‌ كردن سيستم صندوق خود تا الا صبر كردند اما، بايد در جريان باشيد  كه استفاده از سيستم‌ هاي به روز حسابداري و فروشگاهي، به شما در امر محاسبات و امور مالي فروشگاه تان كمك بسيار زيادي خواهد كرد. استفاده از نرم افزار‌ حسابداري فروشگاهي سام ورز، در كسب و كارهاي  كه به طور مستقيم با مشتري در ارتباط هستند تاثير زيادي در جذب مشتري نسبت به روش‌هاي سنتي دارد؛ با اين وجود، هنوز بسياري از فروشگاهاي سوپرماركتي به روش سنتي تبادلات مالي خود را انجام مي‌دهند كه اين كار هم باعث بروز اشتباهات بزرگي در امر فروش و مديريت سوپرماركت مي شود.

نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز چه امكاناتي را براي صاحبان سوپرماركت‌ ها فراهم مي‌آورد؟

• امكان معرفي كالا به صورت نامحدود

• امكان تعريف تخفيف‌هاي متنوع در بازه‌هاي زماني متفاوت براي كالاها

• داراي محيط كاربري ساده و آسان

• ارسال پيامك‌ جهت مناسبت‌ هاي مختلف مانند فروش ويژه و تخفيفات جديد

• قابليت اتصال به انواع كارتخوان بانكي، باركدخوان، فيش پرينتر و ترازوي ديجيتال

• اخطار در مورد كالاهايي كه با ضرر يا سود كم در حال فروش هستند

• و . . .

نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي سام ورز ويژه شغل هاي مختلف و بر اساس نيازمندهاي گوناگون همه كسب و كارها، به صورت تخصصي طراح شده است. و نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت با ارائه امكاناتي از جمله عمليات ثبت و چاپ فاكتورها، عمليات بانكي و چك‌ها، عمليات حسابداري، عمليات كالا، انبار و … متناسب با قوانين روز مالياتي براي اين كسب و كار موجب سهولت در عملكرد مي‌شود.
نرم افزار فروشگاهي صنف سوپرماركت سام ورز به صورت دقيق، متناسب با نياز‌هاي يك سوپر ماركت، از قبيل ثبت و چاپ فاكتور خريد و فروش، قابليت اتصال به كارتخوان بانكي و باركدخوان و همچنين امكانات كاربردي، ظاهري زيبا،و محيط كاربري آسان مناسب براي مغازه‌‌ ها و فروشگاه ها طراحي و ارائه شده است. شما مي‌توانيد براي برخورداري از اطلاعات بيشتر، با شماره 43489187 تماس بگيريد.

 نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت

قابليت هاي نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز
 امكانات نرم افزار بخش عمومي
اتصال مستقيم نرم افزار به دستگاه كارتخوان
امكان استفاده نرم افزار در صندوق فروشگاهي
چاپ فيش روي پرينتر قبض
امكان اتصال به ترازو
نمايش فاكتور روي مانيتور دوم صندوق فروشگاهي
تغيير كاربر از طريق صفحه كليد
تعريف كاربران
باز كردن كشوي پول
ساخت پشتيبان و برگردان بانك اطلاعاتي
تغيير بانك اطلاعاتي
 امكانات نرم افزار بخش حسابداري
گزارش تجميعي فروش
گزارش تجميعي مرجوعي فروش
گزارش خالص فروش
مشاهده تغييرات ثبت شده قيمت كالا
ثبت دريافت وجه ، چك
اختصاص دريافت ها به فاكتورها
تسويه فاكتورها
ثبت سندهاي حسابداري ( افتتاحيه و اختتاميه)
مشاهده ليست اسناد حسابداري
گزارش سود فروش
گزارش مالي فروش فروشندگان
گزارش فروش بر اساس گروه بندي كالاها
گزارش مالي فروش به تفكيك ساعت
مبالغ فروش ماه هاي سال
مبلغ فروش ماهيانه به تفكيك روز
گزارش سود و زيان
گزارش تراز آزمايشي در سطوح مختلف
گزارش صورت وضعيت بدهكار – بستانكار
گزارش عملكرد چرخش حساب ها
ايجاد سال مالي جديد
پرداخت فاكتورهاي داراي مانده حساب
معرفي هزينه ها
ثبت هزينه ها
ثبت پرداخت ها
گزارش مالي فروش در فروشگاه
گزارش از فروش صندوق ها
گزارش فروش اعتباري (باشگاه مشتريان)
گزارش تجميعي هزينه ها
گزارش به تفكيك هزينه ها
 
 امكانات نرم افزار بخش خـزانه داري
تعريف برگه ها اعم از نقدي - چك – سفته
امكان تعريف بانك ها به صورت نامحدود
تعريف چك ها
وصول چك
واگذاري يا خرج چك
برگشت چك
اخطار وضعيت چك ها (سر رسيد چك ها)
تسويه حساب ها
گزارش عملكرد طرف حساب ها (مشتريان و منابع خريد)
تعريف گروه بندي طرف حساب ها
 امكانات نرم افزار بخش مديريت كالا
امكان ثبت كالا بصورت نامحدود
مشاهده واحد هاي كالا
تعيين نرخ ماليات برارزش افزوده براي هر كالا
تعيين قيمت فروش عمده براي كالا
تعيين نام لاتين براي كالاها
تعيين قيمت روي كالا و قيمت فروش كالا به صورت مجزا
مشاهده ليست كالاهاي موجود
گزارش از فروش كالاها
گزارش موجودي
امكان تعريف گروه بندي كالا
گزارش از خريد و فروش كالا
گزارش اقلام بدون گردش
امكان انتخاب و تغييرات گروهي كالا
امكانات ورود و خروج اطلاعات كالا
 
 
 امكانات نرم افزار بخش مديريت خريد و فروش
تعريف منابع خريد
ثبت فاكتور خريد
ثبت برگشت خريد
مشاهده ليست فاكتورهاي خريد
ثبت فاكتور فروش
ثبت برگشت از فروش
چاپ مجدد فاكتور از فيش پرينتر
حذف يك فاكتور
مشاهده ليست مشتريان
گزارش كلي خريد
امكان ثبت ماليات بر ارزش افزوده در فاكتور
گزارش مرجوعي خريد
گزارش مرجوعي فروش
گزارش خريد با درصد سود فروش
گزارش از فاكتورها
مشاهده ليست فاكتورهاي فروش
حذف گروهي فاكتورها
مشاهده فاكتورهاي داراي مانده حساب
گزارش وضعيت روزانه خريد و فروش
 
 امكانات نرم افزار بخش مديريت انبار
گزارش كاردكس كلي كالا
گزارش انبار گرداني
مشاهده موجودي ريالي
موجودي ريالي بر اساس آخرين قيمت خريد
موجودي ريالي بر اساس  قيمت فروش
امكان تعريف شيفت هاي كاري
ليست كالاهاي موجود به تفكيك انبار
تعريف انبارها
صدور برگشت از رسيد
صدور حواله انبار
صدور برگشت از حواله
مشاهده ليست اسناد انبار
مشاهده ليست كالاها به تفكيك انبار
ورود اطلاعات به سيستم انبار از فايل اكسل
برگ سفارش كالا
سفارش از انبار
بروزرساني اطلاعات از هندهلد
 
 امكانات نرم افزار بخش مديريت ارتباط با مشتري
امكان تعريف مشتريان
گزارش فروش مشتريان
امكانات تعريف كارت هاي وفاداري يا كارت هديه
امكان شارژ گروهي كارت ها
ارسال پيامك به مشتريان منتخب
گزارش مشتريان به تفكيك مولفه هاي مختلف
امكان تعريف طرح هاي ويژه بر مبناي ميزان خريد مشتري (مانند  تخفيف)
امكان بهره گيري از پنل پيامكي براي تبليغات و ارتباط با مشتريان
مديريت تماس ها با كالر آي دي
گزارش مشتريان بر اساس گروه بندي دلخواه
گزارش وضعيت كارت مشتريان
گزارش تعاريف كارت
گزارش عملكرد كارت

نرم افزار فروشگاهي سوپرماركت
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۱:۴۷ توسط:kamran موضوع: نظرات (0)

خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي

خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي

خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز كه جهت انجام عمليات هاي حسابداري و مالي در مراكز عمده فروشي و خرده فروشي طراحي شده است. نرم افزار فروشگاهي حسابداري سام ورز به عنوان صندوق مكانيزه فروش قابل استفاده مي باشد. نرم افزار گزارش هاي مورد نياز  سود و زيان سالانه ، گزارشات خريد و فروش ،گزارش صورت وضعيت بدهكار – بستانكار و ... را در اختيار شما قرار مي دهد. با خريد نرم افزار فروشگاهي حسابداري مي توانيد طلبكاري و بدهكاري، موجودي انبار و چك هاي دريافتي و پرداختي را در زمان اندكي براحتي مديريت نماييد.

بدون استفاده از نرم افزار حسابداري فروشگاهي بايستي وقت قابل ملاحظه اي را صرف ثبت موارد مذكور در دفاتر حسابداري نماييد. همچنين جهت ثبت اسناد مالي در نرم افزار حسابداري احتياجي به داشتن دانش حسابداري نيست و فقط آشنايي مختصر با كامپيوتر كافي است. در نتيجه با توجه به اينكه ثبت اسناد حسابداري با صرف زمان و انرژي كمتري انجام ميشود، شما مي توانيد تمركز بيشتري برروي كسب و كار خود داشته باشيد و بازدهي آنرا حداكثر نماييد.

با خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز امكانات پيشرفته‌اي را با كاربري ساده براي افزايش سرعت عمليات، كاهش خطاهاي انساني و محاسبه دقيق سود و زيان فروشگاه در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

نرم افزار سام ورز  روي كامپيوترهاي ويندوز قابل اجرا است و با توجه به امكانات مورد نياز شما در سطوح پايه، استاندارد و پيشرفته در نسخه‌هاي عمومي و تخصصي صنفي ارائه مي‌شود.

 

امكانات پيشرفته با كاربري ساده

]صدور سريع انوع فاكتور و تسويه آن‌ها به شيوه‌هاي نقدي و غيرنقدي
تعريف و گروه‌بندي نامحدود كالا، خدمت و طرف حساب
ارتباط مستقيم با انواع كارتخوان،
امكان تصال به ترازوي ديجيتال و چاپگر
جستجوي سريع كالا و خدمت بر اساس نام، باركد و كد
توليد و چاپ باركد
تعريف خودكار كالاها بر اساس ويژگيهاي كالا (رنگ، سايز و…)
پشتيبان گيري اطلاعات در فضاي ابري
ورود و خروجي اماني كالا
تخفيف پلكاني و شرطي به ازاي حجم خريد
و صدها امكان ارزشمند ديگر…


 

مديريت امور مالي يك فروشگاه تا قبل از ارائه نرم‌افزار حسابداري مخصوص فروشگاه‌ها يك چالش و دغدغه بزرگ و مهم براي مديران فروشگاه‌ها بود. محاسبات دقيق و بدون خطا كه كار سختي بود با پيچيدگي‌هاي خاص خودش بدون استفاده از حسابداري مكانيزه هميشه زمان زيادي از وقت مديران فروشگاه را به خود اختصاص مي‌دهد. يكي از شاخص‌هاي مهم براي انتخاب بهترين نرم افزار حسابداري فروشگاهي توسط مديران فروشگاه‌ها رفع نمودن تمام چالش‌هاي مالي و تسريع فرآيند گزارشات جامع مالي است كه اين مشكل با خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز به طور كلي حل خواهد شد.

با گسترش كسب و كار و افزايش تنوع مراودات مالي فروشگاه ديگر نمي‌توان حساب و كتاب فروشگاه را با ابزارهاي مرسوم موجود پيش برد و وجود يك نرم افزار حسابداري فروشگاهي براي هر صنفي لازم است. زيرسيستم حسابداري فروشگاهي  سام ورز يك بخش جامع و تكميلي براي حسابداري موجود در نسخه استاندارد و پيشرفته نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز است.

نرم افزار حسابداري فروشگاهي به شكلي ساده طراحي و توليد شده است كه افراد عادي بدون آشنايي با اصول حسابداري بتوانند به راحتي با آن كار كرده و از تمامي امكانات آن براي انجام امور حسابداري پيشرفته فروشگاه خود بهره ببرند. برخي از امكاناتي كه با خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز در اختيار مديران فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت، شامل موارد زير است:

 خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي

]گزارش تجميعي فروش  /  گزارش خالص فروش
مشاهده تغييرات ثبت شده قيمت كالا /  ثبت دريافت وجه ، چك
اختصاص دريافت ها به فاكتورها /  تسويه فاكتورها
ثبت سندهاي حسابداري ( افتتاحيه و اختتاميه)  / مشاهده ليست اسناد حسابداري
گزارش سود فروش /  گزارش مالي فروش فروشندگان
گزارش مالي فروش به تفكيك ساعت / مبالغ فروش ماه هاي سال
مبلغ فروش ماهيانه به تفكيك روز / گزارش دريافت و پرداخت
گزارش سود و زيان / گزارش تراز آزمايشي در سطوح مختلف
گزارش صورت وضعيت بدهكار – بستانكار / ايجاد سال مالي جديد
صدور پيش فاكتور پرداخت  / فاكتورهاي داراي مانده حساب
معرفي هزينه ها  / ثبت هزينه ها / ثبت پرداخت ها
گزارش مالي فروش در فروشگاه / گزارش از فروش صندوق ها / گزارش تجميعي هزينه ها
گزارش به تفكيك هزينه ها /  گزارش تجميعي مرجوعي فروش

 

 

شما مي توانيد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز را رايگان هم در اختيار داشته باشيد.

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

با خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز با مشتريان خود در ارتباط باشيد
با ارسال و دريافت پيامك براي مديريت بهتر روابط عمومي با مشتريان در جهت افزايش آگاهي از برند و تخفيف ها و ... در ارتباط باشيد. بازاريابي پيامكي، اگر به صورت درستي انجام شود مي‌تواند تعداد بسياري از مشتريان را به خريد دوباره از فروشگاه شما ترغيب كند و باعث رونق كسب و كارتان شود.

اگر با استفاده از ارسال و دريافت پيامك بتوانيد ارتباطي مستمر و مداوم با مشتريان وفادار خود داشته باشيد، مطمئن باشيد فروشگاه شما پس از مدتي به جايگاه خوبي خواهيد رسيد .در هر صورت شما مي‌توانيد مشتريان را با يك پيشنهاد خوب به سمت كسب و كارتان سوق دهيد. اين كار حضور شما را به مشتريان اطلاع مي‌دهد و به ايشان مي‌فهماند كه شما هنوز هم مشغول به كار هستيد و هنوز هم براي مشتريان وفادار خود پيشنهادهاي ويژه اي داريد.

امكانات نرم افزار بخش مديريت ارتباط با مشتري

خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي

مشاهده ليست مشتريان / امكان تعريف مشتريان
گزارش فروش به مشتريان / گزارش حساب هر مشتري
امكان تعريف كارت هاي وفاداري و يا كارت هديه / امكان شارژ گروهي كارت ها
فيلتر كردن مشتريان بر اساس ويژگي هاي دلخواه / ارسال پيامك به مشتريان منتخب
گزارش مشتريان به تفكيك مولفه هاي مختلف / گزارش مشتريان بر اساس گروه بندي دلخواه
گزارش وضعيت كارت مشتريان / گزارش كارت هاي تعريف شده
گزارش عملكرد كارت هاي تعريف شده / امكان تعريف طرح هاي ويژه بر مبناي ميزان خريد مشتري(مانند تخفيف)
امكان بهره گيري از پنل پيامكي براي تبليغات و ارتباط با مشتريان  / مديريت تماس ها با كالر آي دي

 

 خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي

در صورتي كه هر گونه سوالي در رابطه با خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي داريد  مي توانيد با واحد فروش تماس بگيريد.

شماره تماس :434891787-021


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۲۶ توسط:kamran موضوع: نظرات (0)